Заходжу вчора у Сільпо та ледь не плачу від щастя – а все через одну пляшечку молока.
Я сама народилася у Львові. Але після 11 класу вступила до Харкова. Там вже вийшла заміж, діток народила. Та війна змусила мене повернутися до рідної землі. На щастя, нам дивом вдалося 25 лютого вночі виїхати з області. Як згадаю ті звуки сирени, черги за заправках, сльози дітей та як чоловік їхав серед лісів… Аж сироти по шкірі пробіглися знову.
Мій Петро влаштувався вантажником, я продавцем у магазин, доньки – також, тільки у “Єву” та “Простор”. Не будемо ми сидіти на шиї у моїх стареньких батьків, які на пенсії!
Отож, вчора заходжу в сільпо. Дивлюся на список продуктів. Перший пунктик – молоко, люблю зранку каву з пишною пінкою. Підходжу до стенда з молочними товарами та ледь не плачу. Тут фірма Галичина випустила серію пакування з назвами областей України! Навіть спеціально сфотографувала:
І скажіть, буль ласка люди добрі, невже таку націю перемогти? Та ніколи в житті! Тут навіть молоко просякнуте патріотизмом!
Донбас, Крим, Запоріжжя… А скільки молоді зараз слухає українську музику? Та варто тільки пройтися по Площі Ринок в будь-який день – і ви будете чути тільки наші, українські пісні!
Ось як прокоментували такий новий дизайн сама компанія:
Молочна компанія «Галичина» випустила оновлений дизайн продукції.Тепер, крім регіону Галичина, можна побачити ще 13 назв українських регіонів.
Чому так? Бо зараз для українців немає окремих я. Зараз всі – це одне велике ми.
Назви були обрані за історичним поділом – Київщина, Галичина, Сіверщина, Волинь, Полтавщина, Поділля, Буковина, Запоріжжя, Слобожанщина, Закарпаття, Причорномор’я, Донбас, Північна Таврія та Крим.Таким чином, ми охопили всю територію України.
Ми прагнемо підтримати кожного українця і нагадати, що ми, як ніколи сильні та об’єднані любов’ю і Україною.
Читаю та ледь не плачу знову! Любі українці, за нами перемога! Молимося Богові та віримо у наших хлопців! Слава Україні!
Ця розповідь заснована на правдивій історії, якою поділився з нами читач сторінки “Пошепки”. Будь-яка схожість з реальними назвами чи місцями є випадковістю. Усі фото в статті є ілюстративними. Напишіть свою історію і команда наших редакторів поділиться нею з іншими читачами. Надсилайте на пошту poshepky.com@gmail.com
Така реклама – це маркетинг чи дійсно допомога? Як Ви вважаєте? Вам подобається?