Сідней Суїні вважає, що негативна реакція на рекламу American Eagle „перевершила всі очікування” (ексклюзив)

Сідней Суїні ігнорує критику реклами American Eagle

Сідні Суїні  вона залишається зосередженою, незважаючи на суперечки навколо її недавньої кампанії Американський орел.

„Sydney вважає, що справу було рознесено до непомірних розмірів” –, сказав інсайдер журналу  „Us Weekly” , додавши, що актриса зосереджує свою енергію на зйомках третього сезону шоу „Euforia”  ‘, повторюючи свою роль Кессі Говард.

У рекламі від 23 липня Суїні з’явилася в джинсах, а її слоган був.  „Sydney Sweeney має чудові джинси”.  Критики стверджували, що каламбур на „genamic” був пов’язаний з євгенікою, що викликало бурхливі онлайн-дискусії про расу та стандарти краси.

American Eagle захистив кампанію в Instagram, заявивши.

„Це завжди було про джинси – її джинси, її історія. Чудові джинси добре підходять на всіх

Суперечка навіть привернула увагу  Дональд Трамп  „, який високо оцінив рекламу, назвавши її ” HOTTEST„, і зазначив, що джинси ” злітають з полиць миттєво.

Це був не перший контакт Суїні з політичними спекуляціями – її сімейний прийом у 2022 році викликав подібні чутки. Пізніше вона сказала в інтерв’ю  для британського GQ : „Чесно кажучи, нічого, що я кажу, не поверне це на правильний шлях”.

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *